5:2 kuren information, opskrifter, bøger og apps

Døgnrytme og 5:2 Faste

Når du gerne vil i gang med at tabe dig, og du har valgt 5:2 Faste, er det vigtigt at du lærer din døgnrytme godt at kende. Du har måske ikke tænkt så meget over det inden, men prøv at holde øje med hvornår du spiser, og hvor meget du spiser på de forskellige tidspunkter i løbet af dagen.

Det kan være med til at give dig en god viden om hvornår du skal indtage mad, der mætter godt uden at give dig alt for mange kalorier på de dage du skal faste. Det kan også være med til at gøre dine fastedage lettere, så det er faktisk hjælp til selvhjælp, at du forbereder dig lidt. Når du gør det, er der også meget større chance for, at 5:2 Faste bliver en stor succes for dig. 

Er du nattevagt, arbejder tidligt om morgenen eller noget helt tredje, er det også vigtigt at du er opmærksom på dette. Det kan nemlig også have indflydelse på hvordan du kommer godt igennem dine fastedage på 5:2 Fastekuren.

Erfaringer med forskellige arbejdstidspunkter

Der kan være stor forskel på, hvornår du som menneske fungerer bedst, og derfor findes der i dag også såkaldte A, B og C ”mennesker”. Det har noget at gøre med hvornår på døgnet du fungerer bedst, og er du bedst om morgenen er du et A-menneske. Det er ikke helt ved siden af at sige, at det danske samfund er indrettet mest efter A-mennesker.

Har du selv arbejde på andre tidspunkter, end de almindelige, og går de godt i spænd med din 5:2 Faste, vil det være meget interessant at høre om de erfaringer du har gjort dig. Ved selv at have et mere eller mindre almindeligt arbejde, er det let at få passet fastedage ind her, og planlægge ugen fornuftigt efter det. 

Kom i gang med at tabe dig – 5:2 Faste gør det lettere

Der bør være mulighed for at tilpasse 5:2 Faste til alle, uanset hvornår de arbejder, hvad de laver og efter hvad de ønsker. Der er gode erfaringer her,  hvor der er godt gang i 5:2 Faste, så vil du gerne selv i gang, er det absolut kun at anbefale.

Find ud af hvor let det er, hvor hurtigt du kan komme i gang, og husk så at planlægge dine fastedage, så de bliver en succes. Der er mange andre som har gjort det før dig, så du kan helt sikkert også.

Nyhedsbrev

Få automatisk information omkring 5:2 kuren direkte i din mailbox. Tilmeld dig her: Tilmeld nyhedsbrev

Hjælp med at lære 5:2 Bot alt omkring 5:2 kuren. Stil den spørgsmål og den vil lære hurtigt....
htt…
Charlotte Hansen is now a member of Sund Faste
Feb 7
Lone Hasemann Rydén is now a member of Sund Faste
Feb 6
Linda Hesse Poulsen is now a member of Sund Faste
Jan 31
Irma.myllerup is now a member of Sund Faste
Jan 27
Karina is now a member of Sund Faste
Jan 19
Monika Faber is now a member of Sund Faste
Jan 18
Per Madsen is now a member of Sund Faste
Jan 14
Michael Thompson is now a member of Sund Faste
Dec 27, 2017
shilong barry updated their profile
Nov 7, 2017
shilong barry is now a member of Sund Faste
Nov 7, 2017
Vibeke helligsøe is now a member of Sund Faste
Oct 29, 2017
Sussi Robinson is now a member of Sund Faste
Sep 4, 2017
John Martin is now a member of Sund Faste
May 17, 2017
Jørn Severinsen posted a discussion
May 6, 2017
Jørn Severinsen is now a member of Sund Faste
May 6, 2017
Lisbeth Vienberg is now a member of Sund Faste
Apr 23, 2017
Susanne updated their profile
Apr 20, 2017
Susanne is now a member of Sund Faste
Apr 20, 2017
Lotte is now a member of Sund Faste
Mar 21, 2017
More…