5:2 kuren information, opskrifter, bøger og apps

Når du gerne vil i gang med at tabe dig, er der mange måder at gøre det på, og vil du sikre dig, at du på dage hvor du ikke skal faste, alligevel ikke kommer til at spise alt for meget, er der mulighed for at bruge Madlog.

Hvad er Madlog – det er et helt naturligt spørgsmål at komme med og der er både en kort og lang forklaring. Den korte forklaring følger lige her: Madlog er et program, hvor du kan se dit kalorieindtag pr. dag, og derfor også finde ud af hvor du ligger henne på kurven i forhold til dit indtag.

Den lange forklaring  på Madlog

Det var den meget overordnede forklaring du lige fik på Madlog, vil du gerne have en mere dybdegående forklaring på Madlog, så kommer den lige her:

Du får blandt andet et værktøj til at logge og beregne din kost og motion, hvilket hele tiden er med til at give dig et godt overblik. Det betyder at du tager kontrol over dit liv, og ved lige præcis hvad der skal til, for at du taber dig, for at du tager på, og for at du kommer derhen hvor du vil med din krop.

Det giver dig mulighed for at køre dit eget forløb og holde styr på alle aspekter i løbet af en dag. Vælger du for eksempel at spise et ekstra rundstykke en dag, kan du straks se hvor meget du skal motionere før at rundstykket er væk igen. Du kan altså hurtigt finde ud af hvad et ekstra indtag af mad betyder for dit behov for at motionere.

Der bliver kontinuerligt udviklet på Madlog, og det har eksisteret de sidste 7 år, derfor er det også af den absolut højeste kvalitet. Du har mulighed for at læse om det på trustpilot også, hvor det har fået mange gode anmeldelser.

Vil du gerne dele din Madlog med andre, er der også mulighed for at gøre det. Det vil sige, at der er mulighed for at køre et forløb sammen med andre, og I kan sammen styre jeres kalorieforbrug, jeres indtag af kalorier, og hvor meget i har motioneret.

Jeg ved at vi har haft gode resultater med Madlog herhjemme, og derfor vil jeg også anbefale det til andre, der gerne vil have en endnu bedre styring med deres indtag af kalorier. Vi startede bare med gule post-its, og det var et eller andet sted bare ikke godt nok – nu er det blevet Madlog – fordi vi ved det virker, og passer super godt til 5:2 Faste.

Nyhedsbrev

Få automatisk information omkring 5:2 kuren direkte i din mailbox. Tilmeld dig her: Tilmeld nyhedsbrev

Dorthe nielsen is now a member of Sund Faste
May 23
Hjælp med at lære 5:2 Bot alt omkring 5:2 kuren. Stil den spørgsmål og den vil lære hurtigt....
htt…
Charlotte Hansen is now a member of Sund Faste
Feb 7
Lone Hasemann Rydén is now a member of Sund Faste
Feb 6
Linda Hesse Poulsen is now a member of Sund Faste
Jan 31
Irma.myllerup is now a member of Sund Faste
Jan 27
Karina is now a member of Sund Faste
Jan 19
Monika Faber is now a member of Sund Faste
Jan 18
Per Madsen is now a member of Sund Faste
Jan 14
Michael Thompson is now a member of Sund Faste
Dec 27, 2017
shilong barry updated their profile
Nov 7, 2017
shilong barry is now a member of Sund Faste
Nov 7, 2017
Vibeke helligsøe is now a member of Sund Faste
Oct 29, 2017
Sussi Robinson is now a member of Sund Faste
Sep 4, 2017
John Martin is now a member of Sund Faste
May 17, 2017
Jørn Severinsen posted a discussion
May 6, 2017
Jørn Severinsen is now a member of Sund Faste
May 6, 2017
Lisbeth Vienberg is now a member of Sund Faste
Apr 23, 2017
Susanne updated their profile
Apr 20, 2017
Susanne is now a member of Sund Faste
Apr 20, 2017
More…